2012/12/01

Adventi naptár

Íme, december elseje van. És, ha nagy nehezen is (értsd: két-három nappal december előtt elkezdve), de elkészült az adventi naptárunk. :)


Az ötletet egy gyufaskatulyákból összerakott adventi naptár adta, bár először nem ilyet akartam készíteni, de ha már elém bukkant, megpróbálkoztam ezzel is. :) Tehát skatulyákból áll, összeragasztottam őket, beborítottam csomagolópapírral (sikerült egy szépet találnom, amin mikulásvirág és fenyőfadísz váltakozik sávokban, így a doboz az egyikkel van csomagolva, a "nyelvecske" pedig a másikkal, és így váltakozik soronként), aztán újra összeragasztottam őket, hogy ilyen alakzatot mutasson. Kerestem az interneten idézeteket, amiket bele raktam, és minden nap felolvasunk belőle egyet, amíg el nem jön Szenteste. A családnak tetszett, szépen felavattuk, vagyis lehúztam róla a táskát. :D Újdonság ez nálunk, idén van először.

Nővérem mézeskalácsos adventi naptárat készített, és ő csinálja nekünk az adventi koszorút, holnap majd elvisszük megszentelni. Nos, mi így kezdtük meg adventot. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése