2012/12/21

Tegnap és ma

A tegnapi és a mai napom olyan nagyon jól telt, hogy még sok ilyet kérek. :)

Tegnap volt szerencsém látogatóba menni Holdanyuhoz, és a hangulat nagyszerű volt. A légkör békés volt, nyugodt, olyan, amiben az ember szívesen elpihenne. És hozzájött még a társaság, a finom sütemény, a tea, és egy pakolós, csacsogós, föl-alá rohangászó gyermek is. :) Örültem, hogy nem szeppent meg miattam, sőt, úgy adogatta nekem a játékait meg a maradék kuglófját, mintha nem is csak pár alkalommal találkoztunk volna. :D Nagyon aranyos volt, kis nevetős. :) Hazafele sikerült még beadogatnom egy másik barátomhoz a neki szánt dolgokat, igaz csak a postaládáig jutottam, mert éppen nem voltak otthon. xD Este kaptam az üzenetet, hogy nagyon köszöni, és pont jókor jött a jógás "könyv". Örülök neki. :) Úgy tűnik, mostanában sikerül így elkapnom a pillanatokat.

Ma Budapesten vásárolgattam, meg hajkurásztam a könyveket. Reggel kiderült, hogy Lyonessnél az utalványokat csak délig tudom megvásárolni (Mülleres már nem is volt, így csak Alexandrát vettem), így oda siettem először. Nem lehet náluk kártyával fizetni, így átlódultam szembe az útra (zebrát kerestem, természetesen), meg is találtam egy épületben, amiről szót sem ejtettek (ejnye-bejnye, még jó, hogy egy hölgy is azt kereste, jókor jó helyen, persze csak a zebrázás miatt  :), aztán vissza (természetesen már nem zebrán). Jó kis köteget kaptam kézbe, mert csak 500-as és 1000-es utalványaik voltak, én meg most jól bevásároltam belőlük, karácsonyra is kellett. Aztán irány a topishopi, utána Krisztina körúton a Püski Kiadó (Holdanyu, az a hely annnnnyira tetszene neked!), ahol rábukkantam anyu azon könyvére, amit a neten sehol sem találtam, se megvételre, se boltokban, így nem kaphatta volna meg karácsonyra, de így most már lesz nagy ujjongás. :D Vettem még egy rovás írásos munkafüzetes könyvet is neki, szerintem ez is tetszeni fog neki. El tudom képzelni, hogy kér majd belőle többet is, hogy a gyerekeknek is tudjon adni belőle. Apu majd ezt adja meglepetésként. Kiadó után irány a metró és az Elixír könyvesbolt, ahol eltöltöttem egy kis időt. Nem nagy bolt, de jól be van rendezve, és a kínálat is nagy. Ott vettem 2013-as naptárat is, bár nem azt, amit kinéztem. Megvettem karácsonyra az ajándékomat, meg az ayurvédás tanfolyam irodalomjegyzékéből egy könyvet, örülök, hogy volt ott belőle legalább egy. :) Néztem a Paulo Coelho könyveket is, de aztán úgy döntöttem, majd máskor veszek belőlük. Ja, és ott is láttam azt a könyvet, ami állítólag nincs sehol! Kár, hogy nem oda mentem először. :( Kaptam volna több visszatérítést. De sebaj, fő, hogy végül is több helyen kapható. Aztán már csak az Alexandra maradt, ott is találtam olyan könyveket, amik az oldalukon úgy vannak megjelölve, hogy kifogytak, pedig nagyon jónak ígérkeznek, így inkább most be is szereztem őket. Azt hiszem, egy darabig le is állok a könyvvásárlással, januárban úgyis iratkozok be a városi könyvtárba. :)

Itthon mindet felraktam a könyvespolcra (mármint, ami már most az enyém), kezd már jól betelni, öröm ránézni. :) Bárcsak már hétfő este lenne, hogy láthassam anyu arcát. Vajon melyik könyvnek fog a legjobban örülni? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése