2013/02/04

A mottóm

E percben elhatároztam, hogy a 2013-as év mottója számomra ez lesz: Akaraterő és kitartás!

Mondanom sem kell, hogy a fogyókúrával sehogy sem állok. Volt egy nap, amikor tornáztam, de Isten a tanúm rá, hogy a talajtornák tőlem távol állnak, így azokat biztos mellőzni fogom. Viszont van sok más egyéb, amiből kiszedhetem a nekem megfelelőbbet.

A fenébe is, elhatározások kellenek ide! Lötyögök egyik napról a másikra, várom a nagy változásokat és elszontyolodom, amikor még csak a délibábját sem látom. EZ az, ami bosszant magamban. Változzak meg, fogyjak le, egyek másféleképpen! De hogyan csináljam, ha ilyen lagymatag vagyok magammal szemben? A sarkamra kell állnom, mert éppen ma tapasztaltam, hogy nemcsak a nehézkes mozgásban mutatkozik ez meg, hanem lassan az egészségemben is, amit szeretnék hosszú ideig megőrizni.

Akaraterő és kitartás kell ide. Akaraterő, hogy elkezdjem, folytassam, és kitartás, hogy az ezt nehezményező gondolatokat újra és újra visszaverjem egy jó erős pajzzsal. Hajlamos vagyok visszacsúszni, ha már néhány napig, hétig jól csinálom. Tudom, hogy mik a gyengéim, de muszáj lesz megerősödnöm az elmémben, mert anélkül elvesztem, és visszaesem.

Így tehát, akaraterő és kitartás! Mert, ha én nem törődöm magammal, akkor ki fog?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése