2012/11/19

Hmm... bicikli?

Hiába van csupán hét óra, olyan érzésem van, hogy nemsokára aludni megyek, és a legszívesebben pizsamába öltöznék át. De még korán van ahhoz, csak én nem érzem úgy. Nagyon furcsa, erre a nagyon korán sötétedéshez még nem sikerült áttérnem...

Ma kipróbálhattam nagymamám biciklijét, amit nővérem "kölcsönvett" tőle. Csak úgy suhantam vele! Sokkal kényelmesebb az ülése, mint az én montenbike-omé, ami most nekem különösen fontos. Azt hiszem, ráveszem majd nővéremet, hogy cseréljünk pár napra biciklit. Az is lehet, hogyha ez bejön, akkor megpróbálom eladni az enyémet, és venni egy hasonlót. Valami ilyesmire gondolok: http://www.insportline.hu/4736/noi-trekking-kerekpar-dhs-2854 De tanulva az eddigi vásárlásaimból (nem csak bicikli terén), nem akarok túlzottan előre szétnézni, mert nem szeretnék ragaszkodni egy valamihez, miközben más sokkal jobb lenne nekem. Érdeklődni kell az üzletben, mutassák meg, had próbálhassam ki (oké, talán ez nem minden áru esetében érvényes, de amit csak lehet, próbáljunk ki). De az is lehet, hogy ismét elkapott egy fellángolás, pihentetnem kell, nehogy elvigyen magával, ebből is okulnom kell.

Mindjárt elalszom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése